Sony Alpha DSLR-A100W

Uzun zamandır yazmaya fırsatım olmamıştı, geçen hafta en sonunda, piyasaya çıktığı günden beri almak istediğim Sony'nin ilk DSLR olan makinası Alpha'yı alabildim. Artık boş vaktimin çoğu fotograf çekmeye çalışmak ve fotografçılık öğrenmeye çalışmakla geçiyor.
Almayı düşünenleriniz varsa bu makina 2006 - 2007 yılın en iyi ürünü seçildi.
Bir çok kişinin bana, "bu makinayı alma Sony yarın öbür gün bu işi bırakırsa orta da kalırsın" demesine rağmen aldım ve hiç pişman değilim. Sony zaten bu ürünle birlikte yanında çıkardığı aksesuarlarla piyasa da daha uzun bir süre kalacağını ispatlamıştı, bunun yanında şimdi ise bu ürünün iki üst modelini geliştirmekle de meşgul.
Rakiplerine oranla fiyat/performans karşılaştırması yaparsanız da göreceksiniz ki bu ürünü almak gayet mantıklı. Benim gibi bir amatörün fikirlerine inanmayanlar da dpreview sitesindeki şu incelemeyi okuyabilirler. Sonuçta bu üründe o adamlardan "Highly Recommended" almış.

0 yorum: