Fotoğraf Sunumu

Uzun zamandır günlüğü güncellemiyordum, aslında yazacak pek bir şey bulamadığımdan değil de yazmaya üşendiğimden sanırım.
Her neyse, geçen gün biraz da can sıkıntısından daha önceden çekmiş olduğum sahne fotoğraflarını bir sunum haline getirmeye başladım. şimdilik taslak halinde olsa da paylaşmak istedim. Aslında sunum tam olarak bittiği zaman çekmiş olduğum konser ve dans gösterilerinin karışımı olan bir sunum olacak. Taslak halinde hala daha bazı yerlerde senkronizasyon kaymaları var ama olsun bu da taslak değil mi? ;) Bitmiş halinde;
  • Kapalı Gişe
  • Emrehan Halıcı ve Ankara Müzisyenleri Konseri
fotoğraflarının olmasını planlıyorum, şu anki halinde sadece "Kapalı Gişe" dans gösterisinin fotoğrafları var. Tabii ben bu sunumu bitirene kadar başka sahne performansı çekmezsem sunum sadece bunlardan oluşacak ;)
Lafı çok uzatmadan sunumu izeleyebileceğinizi link http://vimeo.com/5348482 .


İyi seyirler :)

0 yorum: